Băsescu și Boc au nevoie de lecitină, cavit, glutacid

sau altele pe care eu nu le cunosc pentru că stau bine cu memoria.

aș avea nevoie, poate, de o injecție letală, ceea ce nu m-ar mira să primesc;
credcă în situația de acum ar fi preferabil.

nu aș mai auzi două cuvinte pe care  cei care le rostesc ‘emfatic’ nu prea cred în sensul lor
‘decență și ‘român

și acum am învățat și eu să înjur:

șă  ajungeți într-o prăpastie sau o gaură portocalie   toți cei care l-ati votat și îl/îi sustineți

las comentariile deschise, de data aceasta, pentru a putea fi eu, la rîndul meu înjurată, deși, sincer, nu cred că va fi vreunul.

a, da, o precizare:
dacă blogul nu îmi va fi șters, cînd voi putea voi scrie din nou normal….. ”normal”

6 răspunsuri la „Băsescu și Boc au nevoie de lecitină, cavit, glutacid

  1. 1. Bine ai venit în corul celor care înjură cu stăruinţă & sârguinţă şi care organizează periodic recitaluri. 🙂
    2. Nu cunosc sensul lui letal, dexul meu are acolo o gaură de la o ţigară!
    3. Fii cuminte şi scuipă-i liniştită pe ăi de te supără! aşa mi se pare politically correct.

    • 1. bun gasit, doar in trecere….; te astept, totusi!
      2. de cind n m ai fumezi fara filtru ? 🙂
      3, sa nu fiu provocata… de 6 -10=26 de ani, /// hmmm !!!!

      dar gata! PROMIT SA MA POTOLESC ):

Lasă un răspuns

