astăzi ‘Vîrsta inocenței’ surîde puțin

în 1933 se năștea David Hamilton

multora ne plac fotografiile sale

(aici, am ales asta, dar chiar si in aparitii sporadice, nu imi voi transforma blogul sau blogurile in  calendar….)

21 de răspunsuri la „astăzi ‘Vîrsta inocenței’ surîde puțin

  1. Pingback: TNB – Hamlet berlinez « Andi Bob

  2. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Come with Us to Dramaland! Ediția 2010

  3. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Poe

  4. Va multumesc frumos, tuturor!

    am lipsit, dar dupa ora 13 sper sa Va raspund fiecaruia…
    si nu tin seama de nici o interdicție…

    [ blogule, mi-a fost dor de toti si de tine, fireste… ]

  5. Pingback: Sa va feriti de viermi ca dracu de tamaie | hobbitia land

  6. Pingback: un lucru de care imi amintesc cu drag | hobbitia land

  7. Pingback: Recunosc: am avut funcţie de conducere in PSD | hobbitia land

  8. Pingback: cum procedeaza idiotul de 1 mai | hobbitia land

  9. Pingback: imi oferiti un ajutor?! | hobbitia land

  10. Pingback: Pe Laura si Alina cin’ le face?! | hobbitia land

  11. Pingback: Românii – pulime de căcat | hobbitia land

Lasă un răspuns

