amintirea unei intilniri frumoase, tristetea zilei de ieri, intrebarile zilei de miine

Am promis ca iti raspund si incerc sa o fac, chiar si fara diacritice ;

pe Adrian Pintea am avut sansa sa il intilnesc in afara scenei, tot intr-un foaier,  prin intermediul uni f bun prieten,  cel care a pictat acel profil cu frunze;

apoi, l-am simtit  pe scena, sau in film;

si mie mi-a placut adaptarea lui Serban Marinescu dupa JOCUL IELELOR, dar eu l=am ‘vazut ‘ mai   apoape de cum credeam eu ca este in Centrul inaintas moare in zori, sau in Eddie din Nebun din dragoste de Sam Shepard, dar pt mine va fi mereu Iorgovan, cel care alearga  printre copacii frumosi si ucigatori ai unei paduri, neostoindu-si dorul de multe, de prea mult/a/e…

cit despre interviul luat de Mile Carpenisan lui Arkan, am putea schimba impresii si pareri comune sau nu, cred ca ar fi interesant, desi e un subiect controversat si ar fi privit de multi cu dispret, cu mirare sau cu intelegere… ar fi fost o posibila postare, cu o incercare de a intelege noi mai bine spatiul, vremurile si vrem ea in care am trait si  continuam –asa cum putem  sa mergem mai departe;

spui ca alegi DRUMUL OASELOR;

eu nu cred ca voi putea sa vad ceva, as alege un documentar despre conditia si sacrificiul  celui care crede in adevarul pe care il slujeste;

dar am de lucru – altfel eu N U ma descurc- iar mina cere ingrijire,

cam atit, deocamdata!

🙂

17 răspunsuri la „amintirea unei intilniri frumoase, tristetea zilei de ieri, intrebarile zilei de miine

  1. 🙂
    cit de mult ma bucur ca te ‘vad’ !

    acum, scriu repede si chinuit doar atit:

    da!
    Adrian Pintea, nu numai ca iubeste si simte poezia,
    a scris poezii,
    a scris si proza ce respira poezie
    si tot ceea ce face el este si ramine poezie

    [nu am gresit conjgarea ….]
    intr-o postare mai veche, il regasim , prin el pe ZOBAR…
    poezii nu pun pe blog, pt ca deja sunt prin grija altora,
    dar din putinele texte in proza pe care le mai am – el are si un volum- voi mai transcrie din cind in cind… sunt frumoase ca o pictura, asa cumm pictura e minunata, asemenea poeziei

    –––-
    zi buna tuturor !

    –––-

  2. Ce mai faci tu, Anuşka? Mă bucur că ai venit în ospeţie pe la mine. Mă bucur că ţi-au plăcut picturile pe care le-am postat, mie îmi merg la suflet…. cu văzduhurile lor.

    Sper să-ţi fie primăvara dulce şi să-ţi ostoiască orice tristeţe, să-ţi ia de pe umeri orice povară. Îţi doresc să te bucuri tare, tare, tare, draga de tine. Buna şi draga de tine :):)

  3. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Un parfum pentru fiecare. Branduri. ( Partea a XXV-a )

  4. Pingback: Ajun de Praznic « Ioan Usca

  5. Pingback: sucursale de cireș « Andi Bob

  6. ai grijă de tine ! cu blândeţe şi cu răbdare. si nu mai spune nicio frază care să înceapă cu „nu”. trebuie !
    recolta de cafea a fost bună. să nu te prind în mai că n-ai ! 🙂 ..

  7. Pingback: S?raci au fost, celebri ?i cu bani sunt azi. Unii prin metoda Dinu P?turic?.

  8. Pingback: Un parfum pentru fiecare. Branduri de parfum « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

