„Într-o zi voi face un film care va place criticii. Când voi avea bani pentru deşeuri.”

atît cît a  mai rămas din  ceea  ce a fost cîndva devoratorul de filme din mine, nu a uitat că în ziua de 6 februarie 1932 se năștea Francois Truffaut

4 răspunsuri la „„Într-o zi voi face un film care va place criticii. Când voi avea bani pentru deşeuri.”

    • aici, printre noi, nu a avut bani decît pt Jim şi Jules, pt Noaptea americana, pt acel L’argent de poche,
      pt a aduce mereu om agiul femeii

      acolo, acum, cred ca are suficienţi bani, tot pt aşa ceva

      ştii, -X-,
      cîndva, într+o discutie oarecum polemicăă şi nu prea cordială, am încercat să aflu la ce temperatură se ard argumenteleŞ nu am aflat;

      am aflat, între timp, că în virtual, uneori, argumentul este şi mai vulnerabil….

      (îmi vei lipsi cîteva zile sau cîteva săptămîni ..dar am eu remediul-trucul meu ştiut, deja 🙂 )

Lasă un răspuns

