”din tot ce dărui, tot mai mult am încă și amîndouă’s fără de hotare… ”

   Încă mai păstrez obiceiul de a privi un anume  calendar….

 Astăzi, cu întîrziere, dar am reușit să arunc o privire și am văzut/ găsit


Prima prezentare a piesei „Romeo şi Julieta”

1595

 (Poster de publicitate 1599)

    Despre  dragostea celor doi tineri din Verona, povestită de către Shakespeare, ‘inspirat’ – după cum se spune- dintr-o poveste scrisă de   Masuccio Salerno,  s-au scris atîtea, de-a lungul vremurilor, încît mie îmi este greu să mai adaug ceva

 

  și îmi este greu să aleg o secvență dintr-un film sau dintr-o reprezentație pe scenă,  fie teatru, operă sau balet

 

    și totuși …

 

 

  tu poți să te-ndoiești de soare

  de  focul ce scînteie-n stea,

  de legile nemuritoare

  dar nu și de iubirea mea

         (traducere Ion Frunzetti)

2 răspunsuri la „”din tot ce dărui, tot mai mult am încă și amîndouă’s fără de hotare… ”

  1. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Shakespeare

  2. Pingback: O dimineață la Dinar « Gabriela Savitsky

Lasă un răspuns

