precizări despre leapșă și ceva mai mult :)

 am gasit leapsa de la Andrei – Adc si l-am ugat sa ma inteleaga ca am nevoie de o zi-doua,  din cauza lipsei de ochelari;
   am acceptat sa o fac si din respect   fata de Andrei, dar si pt ca la o prima privire, mi-am dat seama ca voi putea fi crezuta ca, intr-adevar, eu citesc blogurile celor din lista; poate ca in alte conditii o scriam mai inspirat, sau poate nu.
    reusita sau prost gindita, a fost sincera si nici o clipa nu am vrut sa jignesc sau sa supar pe cineva!  

       cred ca cei care au scris aici au fost, la rindul lor sinceri si le multumesc
 DA, ca si altii, carora LE MULTUMESC  si celor care pe mail  mi-au dat de inteles ca trebuia sa le cer accordul inainte de a le  folosi numele de blogger si blogul; recunosc, poate asa ar fi fost firesc, oricum, acum imi  cer scuze si  nu se va repeta!

        unii   vor crede ca plec din blogosfera; in blogolume m-am simtit cu adevarat adeseori, dar cu toate ca  iau o  pauza de aparitii-‘on`, atit timp cit  blogosfera nu este un spatiu privat, cu grupuri si cluburi de casta, exista, totusi,si asa ceva, eu voi continua sa am blogul deschis, sa citesc cele scrise  de altii.

ieri, incercind sa gasesc un raspuns la o intrebare despre un tablou, raspuns mai mult doar  doar pt mine, adica as fi pastrat raspunsul doar pt mine, era  mai mult curiozitatea mea, ‘stirnita’, am intilnit/gasit portretul  celei despre care se spune  ca a fost iubita sau „metresa” regelui Carol al  VII-ea, Agnes Sorel, tabloul/portetul (unul dintre ele) pictat de Jean Fouquet apoi, dintr-un mers al privirii peste unele carti, printre care si un roman frumos scris ded Balzac, m-am gindit o clipa ca un  ‘joc’ prin asocierea unor personaje cunoscute mi-ar oferi ocazia  de a scrie si de a intelege, poate mai bine fie  raul, fie  binele, fie devotamentul, sau increderea, sau o alta virtute, sau, dimpotriva, o alta latura
 a fiintei umane sau chiar a societatii, dintotdeauna,
   Dar ma voi hotari cind voi reveni pe blogul meu.

           [ cu scuze  fata de ceilalti , un raspuns aceleiasi Doamne care contrinua sa imi lase  mesaje catre alt destinatar: link-ul catre blogul respectiv se afla  in blogrolul meu – faceti un click si incercati; eu cind nu mi se raspunde, dupa ce cer permisiunea sau nu  primesc un semn, nu insist]

12 răspunsuri la „precizări despre leapșă și ceva mai mult :)

  1. Ce-i alea, breee ? 😮 .. „Să ceri permisiunea când foloseşti numele bloggerului sau blogului ” ????????
    Moamăăăăă..da firoscoşi ai, Ană, pe aleea din dreapta ! :-& .. (Dacă nu mere emoticonu’, legendă : cel verde, gata-gata să..în fine !)
    Bun..acum, că unii au impresia că blogul e cristal Swarovski, îl ţii la cutie şi-l arăţi numai cui vrei tu, sau invers, un căţel legat de-o sârmă care îi limitează libertatea, hmmm.. 😕 ..e treaba lor până la urmă. DA’ CU RESTU’ CE-AI, FRATE, DE VREI SĂ TRAGI PE DREAPTA ? sau n-am înţeles io bine ? IA BAGĂ-ŢI MINŢILE’N CAP !!! [-( ..Cu poza n-am mai reuşit să urmăresc care-i faza, că mi-or sărit capacele avanti. x( ..
    Aham..stai că pe asta o uitam : eu ce drac de leapşă să preiau, când am şapte vizitatori din care patru fără blog ? :(( ha ? :)) ..
    Îmi dau mânurile jos din şold ( hi..hi..precum chivuţele la piaţă ! ) şi merg să fac o cafea ! Haida şi tu ! ~o) ..

    • recunosc: acum ma dezmeticisi :”>
      sper sa mai gasesc cafea in cana ta de filtru,
      trebuie sa tocesc cornitele orgoliului de capricorn razvratit, cum zice Smolitul si sa raspund civilizat, dar putin mai tirziu
      uita-te bine la poza, care tot primita este (na, ca sughit tot eu…) ca intelegi tu ce si cum trebuie sau cum vreau [sic!] ;
      cu linkurile si cu restul, astazi nu explic : Duminica nu rezolv ecuatii cu nr complexe, adica irationale si habar nu am de relatii biunivoce;

      prin urmare, Duminica placuta, tuturor!

      si rasopund, frumos (incerc) fiecaruia in parte, de va fi sa fie

  2. Anamaria, draga mea, eu nu prea pricep dedesubturile unora. Si daca le-as pricepe, nu stiu daca mi-ar fi mai bine.
    Scriu si eu- ce vreau/simt/pot. Intai pentru mine. Apoi pentru cine ma vrea. Daca nu e bine, treaba fiecaruia!
    Nu-i mai lua pe toti in seama!
    Sa ai o zi linistita, frumoasa si cuminte!!!

    • blogul este d3finit si conbsiderat ca un fel de ”jurnal”
      ți parcă, totuși…. uneori mie mi se bînîmplă să regret in zilele următoare numite lucruri pe care am crezut că le simt mai ”altfel”, dar tot adevărat și totodată ”eliberată” de o povară….

      ––––

      Gina, uneori mă intreb cum mă mai suporți, cu atîtea dezamăgiri din partea mea??????

      se cuvine, nu doar pt asta să îți muțumesc!

    • Tavi fotografia, asemeni multora pe care le am pe blog e primita
      si ie imi place
      nu stiu sigur daca cel care mi-a trimis-o a realizat-o, dar știu că este un mare împătimit de artă

      mulțumesc!

  3. Anică, fată..am fost la ai mei şi-am un vin roşu prin IMEDIATA mea apropiere ..uăissss !! îl bei cu ochii !.. cu ăsta lângă, nu ţi-ar putea tăcea gura.. :)) .. gândeşte la el, vizualizează-l şi rogu-te, alungă gândul de-ai gândit şi silentio stampa de-ai pohtit ! Pentru că azi am realizat că-s răcită, îmi administrez un sirop de tuse.. roşuuuuuuu… ! miah..miahh.. miahhhh… :)) ..

  4. cu tine îmi e permis să scap de ”protocol” ?////
    de atîta politețe nesimulată și sinceritate, zău că mă înnec în propria-mi neînțelegere !!!!

    mai ai sirop roșu ??///

    mă urc pe tren și vin

    ––––––––-

    mi-am ascuțit atent creioanele, am radieră nouă, am mai sters tastatura de praf și de mîine încep să scriu caligrafic (și nu prea) pe caietul dictanto

    MULTUMESC MULT, IRINA !!!

    (chiar nu mă crezi că există bloguri cu gulere scrobite ?!? eiii, acum, cît de veritabilă este dantela ce se pretibnde aristocratică, chiar NU conteaza)
    gătat! – redevin cuminte 😀

    :*

  5. 18.01.luni.serviciu.bleahhhhh.fă o undiţă maaaaaaaaare, arunc-o în mijlocul bălţii, ai răbdare şi în scurt timp mă găseşti în cârlig. vreau acasă. mai am vin roşu. da-i acasă. Anăăă…ştii cât m-am săturat ? Şi ştii care-i cea mai naşpa ? Uit dracului să râd. Nu-i mai simplu să nu te uiţi spre gulerele scrobite ? Care e legătura dintre tine şi ele ? Dintre noi -ăştia care suferim derapaje crâncene uneori- şi oamenii perfecţi ?
    Să fim sănătoşi ! Le-om căra noi, Sisife, pe toate !
    Râzi ! Râzi, soro !
    Pupă irina pe tine !

Lasă un răspuns

