Astăzi mă joc

   Aud din nou intrebarea

‘ oare asta corespunde gustului tau? ‘

Desigur, doar sunt preferatele mele in aceste zile

   Si in timp ce ma uit la felicitarea asta imi dau sema ca banutul aruncat in fintina aceea a dorintelor nu a fost irosit

  Din ilustrata a cazut o foaie pe care citesc :

sa stii ca am invatat si eu de la tine ceva important. Sau mai exact…mi-ai confirmat ceva ce incepusem sa facde ceva timp: sa fac ce-mi place, sa nu fac compromisuri si sa imi traiesc viata din plin! Asta m-ai invatat! Si m-ai mai invatat sa citesc printre randuri!

Si m-ai mai invatat sa iubesc suflete                                iar eu ma aud rostind cu glas scazut versurile

 Cu tot ce-am strâns din tine curat, ca Prometeu Am sa te-alcătui altfel, dar suflet iţi dau eu.

   Vreau sa fie vara, sa fie cald si sa iti spun :

      ‘astept un pas gresit sau o alunecar e                              eu mai stiu sa merg pe valuri in picioare’

 Dar trebuie sa am rabdare ; pina apar freziile,trebuie sa ma multumesc  si cu gthiocei

 Si in timp ce ascult un cintec primit, tot intr-o zi de iarna,   Modern Talking – Maria  , privesc pe fereastra si vad ca intr-un vis

26 de răspunsuri la „Astăzi mă joc


  1. „Și mă-nălțam. Și nu mai știam unde-mi
    lăsasem în lume odaia.
    Tu mă strigai din urmă: răspunde-mi, răspunde-mi
    Cine-s mai frumoși : oamenii ?… ploaia ?…”

    N.S. – Ploaie în luna lui martie

    • am si mai ales ai incercat tru discretie rafinata – specialitatea casei- dar a fost o carte de Tarot si un Facebook, astfel incit…
      dar a trecut, Gata!…

      iar tie, Irina, iti multumesc siu nu prea stiu cum sa o fac…

      ramii pe linga mine, macar in blogosfera ,,,
      pup :*
      🙂

  2. Azi am primit și noi (fiică-mea și cu mine) ghiocei albi și primăvăratici…în timp ce adunam bradul ( a fost unul de soi, încă mai era verde…) priveam ghioceii și mă gândeam că oare toată lumea așteaptă primăvara…în plină lună a lui Gerar? Venind la tine mi s-a cam…confirmat! O așteptăm pentru că o iubim! O săptămână bună!

  3. Pingback: Căutarea, de NOI « lenesrau's Blog

  4. La multi ani cu fericire, Ana!
    Risc să-ți ofer câteva versuri, nu stiu daca iti plac, mă bazez pe intuiție:

    William Shakespeare – Sonete, Sonetul 40

    Iubite, ia-mi iubirile, pe toate,
    eşti mai bogat de le vei dobîndi?
    Iubirea nu mi-o crezi iubire poate,
    dar ea a ta, este de cînd o ştii.
    De dragul meu dacă-mi primeşti iubirea
    şi-o cheltui, nu te voi fi blestemat
    şi totuşi te blestem, de-i iai sclipirea
    fără să ţi-o doreşti cu-adevărat!
    Iubit tîlhar, tu, hoţul de miresme,
    te iert cînd sărăcia mea o furi,
    iubirii-i ierţi fărădelegea lesne,
    mai greu fărădelegile le-nduri.
    O, desfrînat ce schimbi în bine răul
    nu-mi fi duşman, chiar dacă-mi eşti călăul!
    (trad. Gheorghe Tomozei)

    • oare carui impatimit depoezie nu-i place Shakespeare ?

      si desi astazi nu vouiam sa deschid calcukatorul, acum nu regret totrusi ca am facut-o

      am gasit darurile Voastre si Va multumes mult si frumos, tuturor.
      Da, Mirela, m-ai ‘atins’ cu Sonetul 40 🙂
      dar eu acum nu gasesc in minbte ca raspuns, decit aceste versurei(nici macar Sonetul nu stiu care este)

      ma trag din calea clipelor acele,
      lăuntrica-mi pustietate-o ar,
      scot impotriva-mi numai vorbe grele
      si-nrepta’esc cuvintul tau amar.
      mi-e dat-a despartirii sfisiere,
      de vreme ce iubirea n-o pot cere.

  5. PT ANGELA :
    daca tu, chiiar TU, crezi ca eu ma ascund sau ca ma schimb,
    poate ca amn sa o fac de tot… dintr-o simpla comanda dispar cu blog, cu tot!

    ( SI DOAR PT MINE AR ‘CONTA’ !…..)

    te rog crede-ma, am o perioada tare grea si urita….

    doar blogosfera cu Voi cei care ma stiti ma mai ajuata, chiar asa, fara ochelari

    eu,,…. aceeaasi…..

Lasă un răspuns

