eu și blogul meu

 

(fotografie primită)

deocamdată, suntem aici
     cît vom rezista? – atît cît vom putea și atît cît se va putea

18 răspunsuri la „eu și blogul meu

  1. Ană dragă, Ană dragă… ştii tu cum e când rişti să foloseşti în distribuţie actori-copii sau actori-animăluţe ? R : iau faţa tuturor celorlalţi ! Ochii mei au rămas lipiţi pe fotografie. Nu se poate să existe ceva atât de bun !
    Mai pune, mamă dragă, d-astea, ca să-mi fie clar că n-am văzut nimic la viaţa mea pân-acum ! 🙂 …

  2. Aşa mi-l imaginez pe câinele care nu îşi părăseşte stăpânul nici după ce acesta a plecat lumea noastră. Şi aşa îmi imaginez că ne vom reîntâlni în Paradis cu necuvântătoarele pe care le-am iubit, ne va fi dat să le avem aproape, ne va fi dat să ne bucurăm fără oprelişti şi de iubirea lor 🙂

  3. Ană, io ojurdui*, văz altfel poza : la 16,30 sta-voi cu ochii lipiţi de ceas..de fapt mult mai devreme, dar la ora spusă, precis. dacă urechilor mele nu le va fi dat să auză : ehhh, cine nu mai are treabă , poa să plece ! , repet de nu aud asta , dezleg cânele şi zic : şo ! şi fug !
    hai să ai o zi cumsecade ! pupă irina pe tine !

    *partea naşpa e că îmi vine să scriu aşa inclusiv pe alea de pleacă la nea Vlădescu ! ho..ho..hooooo !

Lasă un răspuns

