schimb din nou registrul spre frumos, sper

şi încep să îl aştept pe Moş Nicolae

între timp, poate reuşesc să visez
🙂

12 răspunsuri la „schimb din nou registrul spre frumos, sper

    • Gabriela Savitsky 🙂
      nu voi reusi niciodata sa o fac asa cum o faci tu;
      si iti spun, chiar daca aud si altii: zilele astea, cind am reusit sa deschid calc, m-am alinat, chiar si din off, cu lunina chipului tau frumos
      multumesc!

  1. Pe cat de mullt imi place cum canta Florin Chilian, pe atat de mult ma enerveaza cand nu canta 🙂
    Sper ca esti bine, Ana. Iti doresc o seara cat se poate de placuta.
    Noapte buna si multumiri pt vizita de azi 🙂

    • @Andi:
      🙂 – ste pt ca pot sa iti scriu un cuvint
      si mie imi place si-si 🙂 v[ tu stii/cunosti si mai bine ‘problemele lui]
      Andi, nu am uitat, ba chiar mai mult, 🙂 , dar nu vrea mina sa ma ajute… inca…
      multumesc, Andi!

  2. Anuşka, Transparenta şi Draga Anuşka,

    Îl aştepţi deja pe Moş Nicolae? Ce ţi-ai dori, ce să-ţi aducă? Spune-mi orice poate fi plămădit din cuvinte, din imagini, din muzici. Orice. Orice poate fi visat de către suflet. Orice dor, nostalgie, elan al inimii. Orice poate fi descris. Întemeiat din substanţa nepieritoare a poveştii, a Frumuseţii.

    Şi eu mă fac luntre şi punte să-ţi aducă Moşul. Vrei?

    Până vei citi aici şi vei găsi, poate, răgaz să răspunzi, un dar pentru copilul ciufulit şi rumenior care eşti în veşnicie.

    Te îmbrăţişez cu inima, cu cerurile roată

    • @dulcedeea:
      🙂 tiiii , la mine a ajuns, deja, Mosul ! 🙂 🙂
      si ce dar minunat am gasit!!!
      chiar daca ma repet, scriu atit cit ma lasa acum incheietura minii:
      ma simt asemenea calutului la care se ginseste ariciul
      si
      visez ca acele nuieluse, vreascuri le punem pe focul la care fierbem ceaiul pe care il bem impreuna, numarind stelele…
      multumesc muuuuuuuuuuuuuuuuuult!
      🙂

Lasă un răspuns

