am încercat, dar…

9256874-sm

am incercat şi am sperat că voi reuşi să revin la scris, iar prin scris să îmi găsesc, aşa cum se întîmpla altă dată liniştea şi echilibrul interior, să găsesc răspunsuri, dar şi mai multe întrebări;

se pare că nu am reuşit;

am observat că ‘postările’  cu muzică sunt mai  ‘vizionate’, ‘ vizitate’  decît celelalte ;

OK !  este nevoie de o pauză mai mare la scris, cred, iar între timp, eu citesc blogurile cu care m-am obişnuit deja;

şi nu  că nu aş mai găsi alte cuvinte,dar, din lipsă de timp, retranscriu un text scris tot de  mine,  valabil, mereu în ceea ce  ma priveşte

Viata mea cuprinsa
intre zarzarii din curtea medelenilor si lumea ciresarilor;
noptile de sanziene si Solaris;
intre integrale Gamma si conjugari la diateza pasiva si reflexive;
intre epitaful lui Ovidiu si sonetele inchipuite de Voiculescu;
intre If-uri si do until;
intre bucuria de a-l fi vazut pe Monet intr-un album vech, dar si intr-un muzeu adevarat si dorinta de vedea candva autoportretul lui Dürer;
intre Fragii salbatici si Pas in doi;
intre cautatul unei hartii prin dosare prafuite si valul spart la picioare, pe o plaja;
intre Cantofabulele cîntate pe un mugur de fluier si Sonata 111
intre convingerile mele de stanga si admiratia fata de liberalismul authentic;
intre elanul de a vrea si durerea neputintei;
intre incercarea de a pacali uneori viata si dojana ingaduitoare a acesteia;
intre sustinerea interesata si prietenia ca reazem pentru cei naufragiati din dragoste;
intre farmecul coplesitor al vietii pe ‘acea scandura nascatoare’ si hidosenia mastilor crapate pe o alta scena,mai mare;
intre dragostea fata de viata si refuzul de a mai face ceva;

 

15 răspunsuri la „am încercat, dar…

    • @cristian:
      eu iti doresc zile de toamna frumoase, este un anotimp generos cu inspiratia si nu numai;

      si sunt sigura ca am ce citi la tine pe blog.
      🙂

  1. ana
    ana
    ana
    autoportretele cresc intre ganduri
    le cladim identitate cu identitate intre
    indoiala si bucurii
    le lasam sa se ascunda printre sentimente
    le micsoram le marim ajustam
    pe propriul corp
    autoportretul
    creste
    in noi

    eu astept sa scrii
    scrisul este autoportretul pe care il astept
    ca si muzica

    • @angela:
      daca m-as gindi doar cit de bine ai reusut tu sa ma cunosti doar din cele scrise aici, as crede ca, intr-adevar, blogul poate fi uneori un autoportret;
      eu nu aaam, insa, atat iscusinta

      da, acum, chiar am nevoie de o pauza maaaarrreeee, pt ca fac prostiii

      si da, te simt, te simt aproape!
      🙂

    • @firelight: cine stie? – poate dupa un ragaz mai mare si necesar pot linistea din ginduri (nu a gindurilor 🙂 ), poate voi incerca sa scriu, darr sper ca altfel

      tu stii bine: dorinta de bine se reintoarce catre tine !
      🙂

  2. Bine te-am regăsit, prietenă dragă!

    Nu cred că este o soluţie renunţarea la scris. A renunţa la ceea ce face parte din tine îneamnă să omorâm ceva în noi, nu cred că doreşti asta.

    Mulţumesc pentru toate gândurile frumoase.

    O zi de mare frumuseţe, draga mea!

    • multumesc si eu Doamnei pline de poezie!

      nu stiu ce se va alege de / cu blogul meu, dar stiu ca este nevoie sa iau o pauza
      si eu Va doresc zilee frumoase si colorate, asa cum doar toamna ni le aduce

    • m-ai inteles si m-ai sustinut moral, dar m-ai si inurajat sa scriu; iti multumesc si acum, Flavius!

      da, am nevoie ca nu doar gindurile sa se aseze, dar si de lamuriri cu mine insami; si de strunit orgoliul;

      un Septembrie cu un Cerb de Aur, cu adevarat carpatin

      [eu am copilarit pe str Ciucas si am inceput scoala, acolo, in apropieren la H…. , dar in romana, pe atunci..]

      sara faina!!
      🙂

  3. Pingback: Imponderabilitate « Anamariadeleanu's Blog

Lasă un răspuns

