.

sunt viata pusa la uscat

could - by Greg Hewgil

unele inagini sunt din Paul Kopeien Gallery

Cîndva, citisem undeva caViata e arta de a desena fara radiera’.

Eu, oricum, nu folosesc, din pacate, nici cind scriu ciorna, poate pentru  ca am aflat ca viata nu e o ciorna; dar daca tot ne uda, in fel si chip, ma intreb cum ne uscam ? cit despre petele ramase…

Cind voi reusi sa inteleg eu insami de ce am postat aceste imagini si cind se va mai dezmorti mîna, poate voi reveni cu rinduri serioase [gindurile de acum sunt, totusi, foarte serioase…]

16 răspunsuri la „.

  1. Da!!
    Sunt foarte serioase gandurile tale, Anamaria!
    Zici ca viata nu este o ciorna, sigur , asa este..traim totul ,intr-o singura teza, fara vreme de a corecta ceva; si, daca pe ici pe colo, corectezi, este altceva.
    Din pacate si ceea ce este deosebit de frumos se traieste tot o singura data si gata, nici nu te dezmeticesti bine si clipa a fugit… Poate ca filozofia vietii este tot ce spuneau latinii” carpe diem”.
    Iti doresc din tot sufletul sa-ti fie bine!!!

    • @gina: desi se spune ca daca te bucuri de viata in orice imprejuare,

      inseamna ca traiesti de doua ori, eu cred ca acea CLIPA e traieste o

      singura data; nu sunt multi norocosi…
      multumesc pt gind, Gina !

    • @Tavi: nu stiu cit de sugestiva sau de ‘inspirata’ este postatrea, dar stiu ca as vrea sa ma simt mai degraba pe un nor, decit agatata intr-un cirlig, desi….. aici, unde sunt ploua…
      serara placuta si tie, Tavi

  2. apai Ană tată, nu-s pin ce clasa primara aveam o „doamna” care ne zicea ca „guma ii mama prostilor”… da de ce sa nu recunosc, am folosit-o de citeva ori si in afara activitatilor scolare… ca au ramas pete urite si scamele alea care nu se pot inlatura nicicum, ii alta treaba.
    si d-aia prefer acu multitudinea de linii si creionari imperfecte ale unui crochiu, macar ele arata incercarile de a atinge idealul si totodata recunoasterea greselilor… plus ca dau dimensiune unui desen, umbrele isi au si ele rostul lor…

    • @aghiutza: daca nu te-as cunoate cit de cit, dincolo de ‘(re)numele’ as crede ca ti-ai
      schimbat placerile si obiceiurile; voiai, probabil, sa imi amintesti ca nu am mai cautat sa vad de mult timp un crochiu… si -ca de fiecare data- ai dreptate; dar eu cred ca idealul se cauta si cu pensula si cu creionul, cit despre umbre, si rostul lor…. poate ca intelesul spuselor tale se regaseste aici f bine;
      oricum, poate la o eventuala aparitie a mea imi vei pregati o ‘contrare’ in tuşe de crochiu

  3. Daca vrei sa fii”deasupra norilor”, iar ei sa ”șerpuiască” departe…nu poate fi chiar așa de greu de ghicit de ce ai postat imaginile 🙂

  4. clipele
    nu cer uitarea
    clipele
    cer iubire
    de sine
    si traire
    a lor
    pe fiecare milimetru
    spatiul si timpul nu mai conteaza.
    esti
    trai- esti
    iub-esti
    esti
    esti
    esti
    🙂

    • ma trimiti la Blaga cu acel
      ‘noi suntem dar pentru dar si nu ne mai spunem nimic’…. ????????/
      acum, nu vreau

      TE ASTEPT SA REVII MIROSIND A MARE, A NISIP SI A SOARE

      [si sa nu fie margean, ci chihlimbar 🙂 }

Lasă un răspuns

