pentru că nu…

poate pentru că
eu nu pot să fiu asemeni acelui Pescăruş cehovian,

pentru ca nu pot să cred nici acum că el, Kostea, a avut atîta curaj !

pentru că eu, rămasă la vîrsta adolescenţei, îl mai iubesc pe acel Cehov tînăr

pentru că am fobie de păsări şi nu pot să zbor (să fie , oare, pedeapsa frîngerii zmeului meu din hîrtie ?)

pentru că este luna mea din an cea mai dragă şi nu îmi este permis orice

pentru că nu pot să mi-o închipui Valeria Seciu atinsă de aripa timpului

Valeria Seciu şi Dan Nuţu în Pescăruşul de Cehov

pentru că nu mai pot să culeg literele de pe tastatura

pentru că
… mi s-a spus cîndva că nu am voie să conjug verbul nu pot

luna aceasta aş vrea să redevin copil sau cel puţin să fiu năpădită de poveştile şi amintirile acelor vremuri…

si aş vrea să nu mă mai pot întoarce

[iată cum blogul meu devine… şi stînca mea o ia la vale, iar eu nu stiu dacă mai vreau să îmi reiau urcuşul]

sisif ratat

14 răspunsuri la „pentru că nu…

  1. ana
    pentru ca
    tastele isi leaga soarta de lume
    pentru ca
    ocii larg deschisi sunt vazuti de departe
    pentru ca
    ma gandesc la tine intotdeauna

    acest august iti este dedicat.
    in intregime.

  2. pentru ca in copilarie
    totul e posibil
    iar stanca daca te urci pe ea
    iti arat varful muntelui
    pentru ca august
    are gust de implinire
    este luna in care cel mai frumos vis
    e acela al copilariei

  3. bre Anămărie, am revenit asa cum am promis cindva… si pentru ca pescarusi n-am avut pin batatura, ti-am lasat o amintire cu un biet iepuroi s-un prostanac de copil. ii o amintire de vara, usoara ca un șpriț rece, taman bun pt. luna august. sper sa te ajute si sa-ti dea puteri sa urnesti bolovanul. daca nu, incearca macar un șpriț…

    • …hopaa!!!!!!!!!!!!! a aparut Smolitul 🙂
      sa fi auzitoare ca l-as cauta prin interpolul lor? nu-l mai intreb; bine c’a aparut si dupa cum scrie si ce zice ca mi-a adus s’ar parea ca e destul de bine… atit cit poate fi el…
      hmmm, sa urnesc bolovanul… da’ daca nu nmai vreau?
      ma duc sa vad ce mai are, ca mi s-a golit termosul …
      Aghiutza, tu nu stii ca eu m’am prabusit si ma dor cam toate, pina si gitul, pt ceva rece ? tu, ala care le stie pe toate…. multzam fain 🙂

    • @ Andi : nu imi amintesc unde spune Cehov ca viata e asa cum o vezi tu in vis, asa cum nu stiu cine a spus ca cineva ti-a furat visul cand era tanar si proaspat, iar tu erai inocent.

      Multumesc, Andi!
      si cind ma va lasa mina si mouse-ul, voi trece mai ‘vizibil’ pe la tine (oricum o fac, chiar si sub anume ‘interdictii’ 🙂 )

  4. Cine isi mai aduce aminte de Valeria Seciu… Cine il mai are pe retina pe Alexandru Repan?

    Vizitele la tine imi trezesc numai si numai amintiri, imi aduc aminte de zilele in care rasfoiam Almanahul Cinema, la bunica-mea in dormitor, iar pechinezul ei traznit imi rupea sosestele…

    Mersi pentru fotografiile trimise in e-mail… Superbe…

    • @paul:daca ti=as raspuunde cum as vrea, ar fi, probabil, un fel de noua postare, asa ca,/ prin urmare, [am pus virgula in fata la ‘/’ 🙂 ]
      noi, strajerii simpli ai gandrului liber, ne mai hranim, amgindu-ne frumos si cu amintiri, prea marite Logofete ;
      dintre atitea imagini, Repan a ramas pe retina mea dintr-o dim de Duminica de toamna frumoasa, cind un telefin de la bunica mea (dam, tot bunica….) m-a trimis la teatru, neplacindu-i starea in care i s-a parut ca sunt ( si era…); la un bilet in plus, am reusit sa fiu si eu in Arcadia, odata cu el si cu H Lovinescu…[ scuze pt indrazneala de a ma alatura numelor lor !]
      cit drespre fotografii, hmmm, …cu multa si sincera placere (am un vrac) , chiar daca acum va trebui sa dau erxplicatii ‘furrnizorului’, dar nu’i bai, am, din pacate, pbl mai mari si mai grele ..
      multumesc si eu 🙂

Lasă un răspuns

