Marea, ca un posibil PDS

e vremea vacantelor,
mergem la munte
sau la mare

eu as prefera marea

rindurile de mai jos le–am gasit in urma cu citiva ani –multi- printre insemnarile mamei mele;
nu am intrebat-o atunci si nu am stiut niciodataa daca erau/suntt ale ei sau le-a intilnit ea undeva si i-au placut…
si pentru ca si mie imi plac si acum, indraznesc sa ma gindesc la ele ca un posibil PDS

‘geologii au vazut-o neagra, de aproape e verde, de departe, albastra, daca o gusti, e sarata,
In orice caz e delicioasa ‘

ilustrata scanata de mine

ilustrata scanata de mine

Si cum spune un poet controversat, dar de un talent urias incontestabil (am avut curajul sa o scriu …)

‘ si ride si plange si canta si doare
si se da tuturora
veniti catre tarmul de mare, e ora!

18 răspunsuri la „Marea, ca un posibil PDS

  1. Anamaria!
    buna dimineata!
    tu ai ceva din nelinistea marii. Si din unduirea valurilor, din blandetea lor, matinala , dar si catre asfintit- mangai, dar uiti sa-ti oblojesti ranile. Le tii deschise.
    Vezi? semeni cu mama ta_ iubiti nemarginirea.
    Mi te imaginez in dimineata asta, pe tarm, cu picioarele in nisip, cu marea, mangaindu-te, fosnitoare, duios, fosnitoare…

  2. Gina, ma grabesc sa iti raspund pana am net:
    multumesc frumos (pt mama ) ,

    iae eu,
    eu,
    eu nu voi avea anul acesta decat in gand mare, dar o simt bine de tot, nepermis de bine…

    zile frumoase! 🙂

  3. Anul ăsta – cel puţin -, mă mulţumesc cu o mare… bloggeristică. Oricum, dacă la mare n-am ajuns, am avut parte de alte locuri inedite.

    • oricum, ati fost norocos, totusi, din cat am reusit sa ‘vad’ pe blog……
      e buna si marea bloggeristicaa… e destul de adanca, pe alocuri, profunda, chiar;

      imi vor lipsi povestile, dar sper sa ma reintorc schimbata
      VA MULTUMESC !

  4. Anul trecut n-am avut parte de mare decat in vis, ca si tine. In schim, anul asta o sa am mare din plin. Reala , limpede si sarata. Marea Adriatica.

  5. ana
    ana
    ana

    marea in care ne scaldamm cu privirea sa ne faca sa fim puri. de departe de aproape de oriunde, sa ne bucuram ca exista. ca natura ne permite sa o vedem

    te imbratisez cu mult mult drag

    mult
    mult
    mult
    🙂

    • astazi ma gandesc la tine in mai multe feluri:
      si la cea care de departe ma simte si ma cunoaste cum putini au reusit,
      dar,
      si la cea care astazi spera sa isi simta visul si dorul LIBERTATII implinit

      asa sa fie!

      🙂

  6. ana
    marea te va imbratisa si-ti va purta gandurile si sufletele pe palme, mareate va saruta si-ti va fi cel mai cald iubit, marea te va alina si alinta cum nimeni n-a facut-o vreodata, marea e ca o mama si poarta poezie in suflet
    sa mergi cu bine si sa o simti aproape
    te asteptam „sarata” si cu urme de nisip, dar luminoasa ca un rasarit

Lasă un răspuns

