cînd nu doar din grabă ajung superficială

Am obevat in contul meu ca cineva care a avut bunavointa si curiozitatea de a-mi vizita blogul a lasat link-ul complet de la acel rablou chinezesc din sec XI-XII;
Eu multmesc pe acreasta cale si cu toate ca sunt convinsa ca link-ul respectiv se afla pe undeva, pe un blog, consider ca este de datoria mea, nu e doar ‘fair-play’ de a-l transcrie mai jos

http:/www. npm.gov.tw/exh96/orientation/

si link-ul primit si transcris de mine

http://www.npm.gov.tw/exh96/orientation/flash_4/index.html

Este inca o data cind mi se reconfirma graba cu care trec peste niste amanunte; daca as fi fost mai atenta, as fi observat ca este dar o parte din link-ul original ;

ar fi trebuit ca cel putin din curiozitate sa ma uit peste link-ul original….

si iata cum graba duce la superficialitate si la suficienta… si mai departe, imi este teama sa ma gandesc ce ma poate astepta…

despre relatia Suficienta-Superficialitate si urmarile lor as vrea sa incerc sa scriu cindva; stiu, au facut-o deja si o pot face altii mai bine decat mine; eu voi indrazni sa scriu asa cum pot si cum inteleg eu.
pina atunci, insa, MULTUMESC inca o data persoanei care a lasat link-ul
(si pote se si ‘dezvaluie, pentru ca recunostiinta mea sa fie mai…’personalizata’)

Merita sa priviti intreg ansamblul !

Lasă un răspuns

