sper să Vă placă

Cu toate ca starea din postarile anterioare nu s-a schimbat, cind am reusit sa intru din nou pe blog si am gasit mesajele si gandurile scrise si nescrise ,dar pe care le-am simtit, am stiut ca imi voi reveni mai usor si mai repede;
si VA MULTUMESC !
In aceste zile, saptamani, cred, am incercat sa amagesc boala prin lectura si mai ales prin muzica;
am redescoperit, pe lalga multe ‘noutati’ si unele piese vechi, de care, sincer, uitasem
pe un blog drag mie am gasit Rilke si cum mai jos, intr-un raspuns, am explicat de ce,
pentru a ‘imbina’ muzica cu poezia am ales o strofa din Poemele Franceze:

‘Nepipaita devenire
care ne freamata in piept
e-a unui inger mostenire
la care n’avem nici un drept’

[ trad A.Andritoiu]

(pentru ca tot e vorba de ingeri

solo Fly   by P Evental in cantecele de mai jos
[sper sa Va placa… 🙂 ]

joe dolan such a good looking woman

15 răspunsuri la „sper să Vă placă

    • scuze pt intarziere, dar nu maui eram ‘conectata’ si am ascultat de cinci -5 !- ori piesa
      e pt mine? adevarat!?– MULTUMESC!
      THANK YOU,
      but…..,
      my life usn’t beatifully, suddenlly as a heat of a flower…

  1. ana
    e pentru tine

    your eyes have their silence

    si mai jos
    I do not know what is it abut you that opens and closes
    but the voice of your eyes is deeper then all roses 🙂

    deci, pentru tine

  2. tu mereu incerci sa ma ajuti sa imi regasesc resurse… acum e ceva mai greu, dar incerc, crede-ma!
    si sper sa reusesc!

    multumesc frumos ! 🙂

    [ imi spuneai sa nu te ‘laud’ ca scrii bine, dar tu chiar ai subiecte, de fapt un blog, interesant !!]

  3. ana
    uite un inger muzical si din partea mea sper sa-ti dea forta sa zbori din boala si sa ai aripi noi pentru a te intoarce aici, dar incet incet fiindca zborul se invata cu rabdare, apoi sa ne povestesti cum e sa plutesti si sa simti adierea vantului

  4. Multumesc frumos si mult, Gala!
    🙂

    deocamdata m-am oprit saputin in varful stincii, ( am obosit un pic…) si ma gaaandeam ce sa fac: sa invat sa zbor saau sa ma las sa cad ( asta stiu, nu e nevoie sa invat )
    acum stiu: incerc sa invat sa zbor ssi sa plutesc

    sper sa reusesc sa va spun cum e…
    MIULTUMESC !!!

Lasă un răspuns

