Tablou Chinezesc celebru – sec.XI -XII Famous chinese painting

nu doar din lipsa de timp nu am ‘prelucrat’ imaginile

dar cred ca ar fi fost pacat;

le postez asa cum eu le-am primit :

Se plimba cursorul spre dreapta sau stanga si se regleaza viteza de vizionare.

Dati click in fiecate pentru a vedea si continutul patratelor ce apar pe fundal.

Tabloul este celebru si masoara 5,28 m largime si 24,8 cm latime.

Reprezinta una din marile comori ale Chinei .

http://www.npm.gov.tw/exh96/orientation/flash_4/index.html

16 răspunsuri la „Tablou Chinezesc celebru – sec.XI -XII Famous chinese painting

  1. @Angela, @Frenchmaria, @Tavi, @Geocer, @Rares, @cristian: ma bucur daca V-am putut face o surpriza placuta cu acest tablou, desi cred ca unii dintre voi il stiati deja…
    si -asa cum spune Andi- haideti sa facem un Zmeu mare de Hartie si sa alergam peste poduri
    (Doamne, frumos poem a mai scris Angela!!!…)

    🙂 🙂

  2. eu ma bucur ca l-am primit si mai ales ca am reusit sa impart aceasta bucurie (nu doar placerea de a privi) impreuna cu voi 🙂

    [scuze pt graba ce pare ingratitudine, dar….. entorsa de la picior, echilibreaza dupa balansul astrelor, deloc prietenoase, starile mele….]

    o zi frumoasa!

    • @Elena sau… ceferistul (?!):
      cei care au reusit sa vada tabloul – se pare ca destui- cred ca au folosit metoda clasica copy&paste pe link , acesta nefiind activ in forma in care l’am primit ( nu cred ca voi avea timp vreodata sa imi pun blogul ‘la punct’ 😦 )

      dar am mai precizat : merita vazut intreg ansamblul:
      http://www.npm.gov

      bun venit pe blog ! 🙂

  3. Când văd tabloul asta îmi aduc aminte de basmele rusești în care fetele făceau tablouri cusute cu fire de aur și nestemate, în care se vedea toată împărăția de la păduri, animale, clădiri. o încântare! Voi salva linkul ăsta 🙂

Lasă un răspuns

