gînd

oare
(de ce)
doar
în liniştea
singurătăţii
se înţelege mai bine
preţul
sincerităţii ?

9 răspunsuri la „gînd

  1. Daca ar fi retorica, mi s-ar potrivi ca o manusha; daca ai vrea un raspuns, acela ar fi, cred, ca un adevarat prieten itzi intzelege toate styarile, simte cand este nevoie de el.

  2. pretul sinceritatii poate fi singuratatea, trist…
    in singuratate intelegem ca avem nevoie de sinceritatea celuilalt, partea plina a paharului
    oare in care dintre ele ne incadram?

  3. @Gina: ce se afla in / la aceasta categorie pe blogul meu, este, intr-adevar cam prea personal; dar stiu ca si citite din off, tot sunt intelese
    🙂

    @Gala: cred ca trebuie sau suntem nevoiti sa gustam sau sa le simtim pe amandoua [ambele situatii)
    🙂

    @Andi:
    artistul din nou a simtit dar stiu ca a inteles si rostul acelui …’surplus’ multumesc 🙂

    *********************

    eu pe blog nu vreau sa stiu de statistici, evidente, numaratoare, clasamente, etc,
    dar,
    din curiozitate , m-am uitat si am cionstat ca aceastra postare are numarul 100
    [ nu ma gandesc la nimic]

    seara placuta, daca nu reusesc sa mai trec decat f tarziu 🙂

  4. pretul corect
    al sinceritătii
    doar atunci
    îl aflăm
    când
    singuri fiind
    încercăm să fim sinceri
    cu noi însine

    PS Scuze că am dat buzna, dar m-au iscat versurile tale.

    • @Calin Hera: nu consider deloc cum ca ‘ai fi dat buzna’ ;
      te-au iscat rndurile mele? daca e asa, imi pare bine, mai ales ca cele scrise de tine (noi am mai vorbit pe blog, asa ca imi permit sa trec peste formalisme….) sunt, cred neu mai reusite;
      🙂
      oricum, in orice situatie sinceritatea fata de noi insine este imperios necesara;
      multumesc, Calin !

Lasă un răspuns

