cînd Sisif încerca să se joace cu şi prin cuvinte…

scriam mai devreme ca incerc sa repar ceva; pentru a face trimiterea directa la bolgul de pe blogspot, unde sunt textele respective, nu am timpul necesar acum;
citiva le-au vazut, deja;
n apect vreau sa fie limpede: nu am vrut si nu vreau sa ‘pacalesc’ pe nimeni; as fi putut sa las astfel cum era si sa nu incerc o senzatie de jenă si nu doar atat , cu acele …’incercari’ mult prea personale;
dar deja nu ma simteam bine fata de cei care le-au vazut deja;
si nu incerc acum ma jutific in nici un fel, fata de nimeni, pentru ca nu cred ca am de ce si pentru ce!
le-am adus aici, pentru a-i fi mai usor lui Sisif sa se mai joace, din cand ind, intelegand ca truda sa cea de toate zilele va fi mai putin chinuitoare astfel decat era in umbra unui alt nume ;
si pt a inlatura orice echvoc, iata link-ul spre blogul respectiv:
http://madgie-blogsimplu.blogspot.com/

[ voiscrie in curand asa cum ma stiti ]

ornic

Auzi batranul ceas din vechiul turn?

nu clipele se scurg fara a le contoriza El sau (alt)Cineva;

sunt celulele mele transparente spre tacerile tale.

Nu fa pacatul de a sufla in Lumanare !

esec

in noaptea aceasta urmaresc o corida

printre stanci ascutite

toreador si taur esti

in aceeasi moarte

pe pietre curge sangele meu

tu mereu castigi

contraste

mi-ai spus sa plec

si am ramas

mi-ai spus sa tac

si am cantat

mi-ai spus sa cad

si am dansat

mi-ai spus sa rad

si-am lacrimat

mi-ai spus sa mor

si te-am iubit

10 răspunsuri la „cînd Sisif încerca să se joace cu şi prin cuvinte…

  1. Ana
    cunosc oameni care au cate 4 bloguri. fiecare cu numele lui, fiecare cu propria identitate. ei le spun personaje. eu inteleg parti din mine, care pana la un moment dat nu pot coexista intr-un jurnal.
    faptul ca ai reusit sa o aduci pe madgie aici inseamna ceva 🙂
    dar chiar daca o lasi acolo – ea scrie frumos
    ea simte
    si cei care citesc ambele bloguri, au nevoie de asta.
    adika io 🙂

    acum
    mi-ai spus ca lumea e un mar
    si am incins infinitul cu privirea

    mi-ai spus

    mi-ai spus sa mor
    si te-am iubit

    asta e o parte care spune, doare si simte

    drag,

  2. Ana Maria – ce surpriză. Plăcută, de altfel… Îţi doresc la cât mai multă inspiraţie şi să ai numai zile bune! Ai un mine un cititor fidel… Şi într-o parte şi în alta!

    • @cristian: in graba, era sa nu iti raaspund [scuze!], insa fata de tine ma incearca si ceva asemanator jenei, tocmai pt ca tu le-ai citit si pe celalalt blog…;

      le-am adus aici si ca sa fiu sincera chiar si cu mine insami…

      multumiri si seara inspirata si tie 🙂

  3. Ana ma bucur – am vazut multa poezie… trebuie sa trec sa stau mai multisor sa citesc.

    Si pe mine ma bate gindul pentru un blogspot ne-populat – sa vad ce diferente tehnice sunt – deh… preocuparile mele profesionale.

    Un weekend minunat 🙂
    Manon

    • @Manon: f sincer, eu nu prea scriu …’poezii’, asa ca… nu cred ca merit asemenea cuvinte frumoase…. iti multumesc!….si pe blog, crede-ma, ma tin departe de meserie…
      un sfarsit de saptamana frumos si cu soare [galben, desigur … 🙂 ]

Lasă un răspuns

