un zîmbet, atît

M-am lasat cu greu convinsa sa ajung pe wordpress, intr-o perioada destul de grea pentru mine.
Se spune ca blogul este (ca) un
fel de jurnal;
Eu am inceput sa scriu pentru ca uneori, chiar simt nevoia de a scrie, dar cum blogul este si un mijloc de comunicare, am reusit sa cunosc personae alaturi de care sau cu care m-am simtit si ma simt bine comunicand.
Si pentru ca nu am timp suficient sa ma ocup de blogul meu pentru a-i da o forma de care sa fiu eu insami multumita, am hotarat sa iau o pauza.
O precizare neccesara: cei care figurau pana astazi in blogroll-ul meu, nu sunt sterse, doar ca, din diverse motive, dupa caz, le-am trecut ca bloguri private.
Deocamdata, atat.
Pana voi reveni, Vab las un zambet

smile

9 răspunsuri la „un zîmbet, atît

    • @Lisandru Cristian: multumesc pt gand, Cristian!
      …poate ca, totusi, unii ne vom mai regasi si ne vom citi/reciti…

      [as fi putut scrie mai multe, dar am incercat sa fiu politicoasa, respectuoasa si sa imi infranez orgoliul meu, care, totusi, nu il intrece pe al altora…] 🙂

      multumesc inca o data!

  1. sper sa revi… e foarte interesant si frumos ceea ce scrii… pe mine unul ma linisteste…ma calmeaza…si chiar citesc cu interes… ai grija de tine si te asteptam cu mare interes:)
    un zambet si PLECACIUNI!!! pt acest blog minunat:)

  2. In continuare am sa te citesc cu mare placere.Nu conteaza ca nu mai apar la blogurile pe care le citesti.A fost o onoare pt.mine atat cat am aparut(mai ales pt.un incepator in ale ,,noilor media”.

  3. @Rares: degeaba as incerca o scuza ADEVARATA ca in graba, cand am redeschis lista din blogroll, au ramas cateva link-uri ca ‘private’, deci ascunse, pt ca tot as fi greu de crezut! 😦
    si -crezi-nu crezi- imi ramai simpatic si te citesc cu placere atunci cand scrii…; adevarul pana la capat? – credeam ca si pe tine te incomodeaza prezenta ta in blogroll-ul meu; ma bucur ca nu e asa !!!
    o zi buna sa ai ! 🙂 🙂

Lasă un răspuns

