Apa Mării ca un altfel posibil răspuns

Aseară am primit in fel de comentariu scriare, la care , cu toată surprinderea –plăcută, de altfel- am încercat să raspund , dar date fiind condiţiile, greu de expilcat , în care încropeam un răspuns pentru un subiect la care eu nu mă prea pricep, am rămas şi eu ca şi persoana care mi-a trimis mesajul -comentariu destul de neîmpăcată;
Acum, am o clipă de linişte şi îmi amintesc ceva drag sufletului meu, care sper să placă
Albastru..

Nicu-Alifantis- Apa Marii

8 răspunsuri la „Apa Mării ca un altfel posibil răspuns

    • @Cristian Lisandru : … ca de fiecare data, coarda potrivita a chitarei pentru versuri [acum, Fr G Lorca]
      multumesc!

    • @Gina: ‘apa marilor straine pana’n sange o port eu…’
      multumesc si tie !
      si tutror, seara frumoasa! [ la noi tuna si fulgera… 😦 ]

  1. Sonoritatile marii aduse pe strune de chitara ne aduce pe valurile ei neobosite ecourile vacantelor trecute si incearca timid sa ne cheme din nou aproape de imparatia ei.
    Multumesc ca ne-ai adus visul aproape!

  2. si eu

    apa imi clateste tacerile
    in iarna care vine
    voi fugi la mare
    in vara care trece
    voi dezlega firele
    voi
    respira aerul
    si albastrul
    imi va acoperi inima

Lasă un răspuns

