nu îmi place ceea ce fac acum, dar…

.. ei, acum, cu tot respectul deosebit pe care il am fata de Majestatea Sa si fata de institutia monarhica, cred ca inteleg mai bine de ce intr-o emisiune televizata moderatorul ii atragea atentia Principelui Radu cand acesta facea referire la Rege, numindu-l chiar asa, Regele, ca este normal sa i se spuna Majestatea Sa…
cu respect si fata de Dvs, chiar daca nici de data aceasta nu veti binevoi a-mi accepta comentariul; nu sper intr-un eventual raspuns.

acesta era sau, mai corect, se voia, s-ar fi vrut a fi un comentariu la o postare pe un blog pe care eu il vizitez frecvent, fara a lasa vreun comentariu… doar ieri si astazi am incercat sa imi exprim si eu parerea acolo, dar fara succes; postarea respectiva este :‘MESAJUL REGELUI MIHAI REFERITOR LA PRINCIPELE RADU
By Roxana Iordache’

desigur, fiecare este liber sa accepte comentariile pe care le doreste, mai ales atunci cand sistemul te ajuta prin sau cu spam-uri;
OK! de acum, parerile despre evenimentele politice si sociale mi le voi exprima doar pe blogul meu !
a citi altele sau pe ale altora…

nu imi sta in fire -oricat de orgolioasa as fi!- sa jignesc sau sa supar cu buna stiinta pe cineva; se intampla, insa, sa dezamagesc, fara sa vreau…
cu scuzele de rigoare si cu respectul fata de toti, voi reveni cand mi se va lamuri care formulare este mai adevarata:
‘ viata transformata in blogosfera, sau blogosfera ca prelungire a vietii’

desi sunt republican convins, cred ca merita sa retinem si sa fim atenti la cuvintele Majestatii Sale:
Dar mai mult ca oricând, trebuie să ne respectăm noi înşine, acasă la noi.

În acest an greu, să dăm împreună speranţă României!

Aşa să ne ajute Dumnezeu!

Florian Pittis – Vanare de vant

12 răspunsuri la „nu îmi place ceea ce fac acum, dar…

  1. AnaMaria, nu esti singura persoana careia comentariile „tendentioase” pe blogul Roxanei Iordache sunt „filtrate”.Nu suporta opiniile contrare crezului ei nobil.
    Are un scop pe care vrea sa si-l atinga, in rest ,balcanismul e la mare moda in Romania.

    • @MariusMina: comentariul meu nu se voia si nu cred ca este tendentios; sincer, pentru cineva care, trecand de la Romania Libera, pe la mai multe ziare, sper sa isi pastrat acea ‘esenta a cuvintelor’la care tine mult, astfel incat sa faca diferenta intre Balcani si balcanisme, intre autentic si surogat… si – credeti-ma, Va rog- o scriu cu tot respectul fata de ziarista cu experienta scrisului , dar cu meandre politice,; asa cum Va multumesc su Dumneavoastra , cu acelasi respect dintotdeauna;
      seara placuta!

  2. Anamaria,MAJESTATEA SA REGELE MIHAI I a avut un mesaj regal
    Dar mai mult ca oricand,trebuie sa ne respectam noi insine,acasa la noi.
    In acest an greu ,sa dam impreuna speranta Romaniei!
    Asa sa ne ajute Dumnezeu!
    o seara frumoasa! 🙂
    p.s.se poate ,comentariul tau sa nu fi ajuns pe blogul Roxanei?!

    • @Tavi: MAJESTATEA SA REGELE MIHAI I apare rar, poate prea rar in public, dar de fiecare data cuvintele Sale ne ajuta sa uitam de patimile si diferentele de opnii politice, ne readuce la acel sentiment firesc de a ne simti fara jena si lipsiti de patetisme ieftine, ceea ce suntem, unde suntem si cum ar trebui sa fim.
      seara frumoasa si tie !

      –-
      P.S. si spam-urile sunt bune la ceva (eu le primesc,de obicei, mai … ‘elaborate’ sub forma de link-uri fara sens… 🙂 )

  3. @Anamaria, Roxana Iordache are scopul ei bine definit in toata aceasta comedie princiara.Puterea ei de analiza s-a erodat , astfel aritmetica ei remarcabila il proiecteaza pe Radu Duda in pozitia de „rispitor de voturi” care ar putea sa-i rupa lui Crin Antonescu din procente pentru a-l impiedica sa ajunga in turul doi.Astfel ea spera ca cei care au pierdut privilegiile sefiei de partid in urma congresului din 22 martie sa revina la loc.In acelasi timp , „sistemul” impusca doi iepuri,anihileaza oficial orice speranta Monarhica si-l propulseaza pe Mircea Geoana in finala cu Basescu unde cu siguranta va „pierde”.

    O strategie perversa fara suport real care-i va diminua drastic popularitatea si credibilitatea dobandita cu ani in urma la RL.
    E optiunea ei si are dreptul sa-si duca crucea pina la capat.In final se va convinge , din nou, ca a pariat pe un cal perdant.

    • @MariusMina: acum, devin si mai naiva decat par si intreb: se aliaza cu eternul dusman [pardon, vechiul, pana de curand] , fostul Presedinte Ion Iliescu, pentru a-i face jocul acestuia? asta depinde si de verticalitatea liberalilor adevarati, caci au mai ramas cativa, totusi… [multumesc 😉 ]

  4. @MariusMina: trebuie sa revin cu o precizare! poate sa fie cineva aliat cu Ion Iliescu in masura in care acesta nu-l dorste pe M Geoana ca presedinte de tara; doar simpatia fata de Crin Antonescu si antipatia fata de Basescu sunt cunoscute!

  5. Ana eu sunt impartiala in ce priveste politica. Nu-mi doresc decit tara asta sa mearga mai bine. Si nu o spun ca un slogan electoral pentru ca nu fac politica in general. AM pus un mare X deasupra acestui subiect.

    De ce?

    I-am votat pe rând, pe fiecare. I-am vazut pe toti!!! Damn it! M-au scârbit. I-as da afara, pâna la unul. As curata scena politica, caci nu s-au dovedit demni sa ne merite. Sau poate ca asta meritam. Cit timp acolo sus nu sunt oameni de calitate, care sa nu privesca doar 5 cm in fata ci sa faca planuri de strategie „long life” pentru o economie sanatoasa… care sa nu priveasca buzunarul propriu inainte de altceva… nu va fi niciodata mai bine! De mine sa fie oricine, Print nePrint… I don’t care… dar sa-l vad ca are alta gândire…

    Oamenii conteaza intotdeauna!!!
    Omul lumineaza si sfinteste locul, daca e cazul… dar tot ei, sunt cauza tuturor problemelor.

    • @frencmaria: 🙂 …. tocnai prin sentimentele pe care le ai si prin cele scrise de tine, anulezi sau stergi acel X; vrand-nevrand, ne atinge pe toti ; , dar ne intoarcem noi la ale noastre linii …. :

  6. Anamaria, la cat de frumos este sufletul tau, nu credeam ca teme aspre precum politica te intereseaza.
    Am intrat si eu , din cand in cand prin diverse ” casutze’, am citit, am vazut, am mai spus cate o vorba, dar sunt atat de incalcite toate, este atat de relativ totul, incat prefer sa ma risipesc intre frunze, flori, maxime, gaze si motani.
    Lumea asta este pura prin delicatetze!
    o seara frumoasa!

    • @Gina: multumesc pt cuvinte si gand; nu stiu cat de delicat o fi sufletu-mi, dar stiu ca si eu caut si regasesc linistea tot in frumusetile lumii pe care unii se straduiesc sa o urateasca;
      🙂 seara placuta si tie !

  7. Da, dim pacate asa e cum spui.
    Si eu ma aprind la politica, cred ca de-aia ma feresc de subiect. Chiar mi-as dori sa vad mai multa coerenta si oameni faini. Poate o sa ajungem sa avem o clasa politica adevarata cindva.

    O seara placuta

Lasă un răspuns

