poate că atunci cînd mă voi întoarce

voi fi eu mai bine şi voi şti să aleg cu calm care dintre cele două fragmente care mă urmăresc obsedant mi se potriveste mai bine.

”nu lucrurile care ni se intîmplă contează , ci felul în care reacţionăm noi faţă de ele – de aceasta depinde dacă ne simţim în al nouălea cer sau in ultimul subsol nenorocit al infernului”-spunea Eysenck

ei, dar uneori, eu sunt mai aproape de Kieslowski, totuşi …

Întrebat despre filmele care le face si cum le face, dacă el nu crede în
Dumnezeu, Kieslowski a răspuns: „ eu sunt un bun catolic, cred cu tărie in Divinitate, dar tocmai pentru că eu mă consider un bun creştin, simt nevoia să mă revolt.”

pînă atunci, celor care trec întîmplător sau nu pe aici, le doresc NUMAI BINE!

16 răspunsuri la „poate că atunci cînd mă voi întoarce

  1. Pare o calatorie lunga, grea… toti par sa stie despre ce e vorba. Eu numai intuiesc importanta ei.

    Nu-ti face probleme o sa ciugulim prin preajma… si ne uitam in zare sa vedem când apari.:-)

  2. @Gina,@Gala,@frenchmaria,@lumsa,@Octav,@Flaviu Cat de bine e sa stii ca dupa o perioada urata si grea te asteapta cineva si nu oricine, ci oameni minunati!… oare as putea indrazni sa ma gandesc la dansii ca la prieteni frumosi?

    sper sa ne regsasim peste cateva zile…

    @aghiuta: cum as putea sa te uit tocmai pe tine? cine nu iti simte lipsa, odata ce te cunoaste!?!?!?!
    doar stiu ca ma asteapta ‘contrele’ tale … 🙂 🙂

  3. @Gala …DA! – sunt primele flori de liliac primite anul acesta.
    poate ca primavara – chiar daca se lasa asteptata- va fi frumoasa si pentru mine;
    multumesc mult inca o data! 🙂

    [cand privesti Regina Cristina, gandeste-te la finalul filmului si incotro se indreapta vasul; vei intelege ce se intampla cu mine ….]

  4. pendulez intre spania, necunoscut si insula fericirii
    misterul ramane cu cristina si cu antonio
    privirea aceea a monalisei pune in continuare intrebari
    am inteles ideea de cristina , ma surprinde finalul depinde cum il vezi in alb sau negru

  5. @Gala : multumesc, Gala, stiu ca ai inteles; cat despre insula aceeam stim ca vasul ce ii duce pe amandoi, asa cum e fiecare(…), nu e insula fericirii, cat despre final,…. sunt filme pe care le prefer alb-negru, cu acea lumin(ozitate)specifica; de obicei, prefer finalul deschis, Gala, dar aici…. e asa cunm e…
    multummesc mult inca o data! [scuze ca m-am lungit!]

  6. nu te-ai lungit deloc poti sa mai insisti pe subiect
    ramane un mister inca desi cred ca am inteles iar finaluri deschise da sunt de acord si chiar interpretarile pot duce si spre o insula a fericirii un altfel de fericire atata timp cat ei o vad asa
    acum ma lungesc eu poti sa mai scurtezi din divagatiile mele si iarta-ma
    o seara buna si seninatate

  7. stii, Gala, unul din ‘viciile ‘ mele este placerea divagatiilor… 🙂
    si tu sa ai parte impreuna si alturi de ai tai de o seara si o noapte linistite !
    –––––-
    despre Garbo si misterele ei, cred ca am putea deshide un blog aparte 🙂 🙂 🙂

Lasă un răspuns

