TRAPEZ – NR 1251

Vitelul se uita la poarta veche cu melancolie : – Probabil ca intre timp am devenit si eu bou.’

[gasit astazi, printre hartii vechi, decupate din TRAPEZUL lui Geo Bogza]

mi se potriveste de minune, (manusi am) dar nu obisnuiesc sa imi insusesc fraze scrise de altii;
si din nou
cu respect (incepusem sa uit…),

4 răspunsuri la „TRAPEZ – NR 1251

  1. Привет! Почитай выше блог про бетонные работы, почему нужно считать их , этих трудяг которые пашут и не жалеют себя , выпекая согласно 10 часов в день без остановки, респект им!

  2. as incerca sa raspund in engleza sau franceza, rusa, am recunoscut: nu o stiu; aleg limba mea;

    mai am inca de silabisit cuvintele , dar, degeaba, ca tot nu inteleg mare lucru….
    ceva-ceva nu mi se pare complet strain, insa prefer, deocamdata, sa ma opresc aici…
    daca as scrie cu litere latine ‘spashibo’, oare as face o gafa ?
    nu ar fi prima!

Lasă un răspuns

