doar atît Vă rog

Voi, frumoşilor, voi, visătorilor, voi, nebunaticilor, voi, îndrăgostiţilor fără de leac, voi, haioşilor, voi, romanticilor, voi, răzvrătiţilor, voi cei care vă pierdeţi zile si nopţi căutîndu-vă fiinţa sau visele într-un univers fabulos, voi, cei care mai aveţi atîtea în voi însivă, încît nici nu ştiţi cît de bogaţi sunteţi, da, pe voi, cei de aici si de aiurea, Vă chem si Vă rog : haideţi, ca mîine de dragul LUI, al celui fără de care nu aţi şti şi nu am şti să înşirăm nici vorbe, nici cuvinte, pe voi Vă rog să incercăm mîine să ne lăsam ’răpiţi din cer, hrăniţi cu basme’
Iar dacă nu avem o floare la’ndemînă si nici un vers de-al Său în gînd,
haideţi, mîine

să încercăm să fim mai buni !

6 răspunsuri la „doar atît Vă rog

  1. Buna seara Anamaria!!
    Iti multumesc pentru cuvintele frumoase!! Ma bucur ca si melodia de azi a fost pe gustul tau… si sper ca toate sa fie… sa te bucure si sa-ti descreteasca pentru o clipa macar frumtea… indiferent de cat de grea iti e ziua…
    Nu!!… nu am „cotrobait” prin subconstientul tau 😀 .. insa imi pare ca adesea oamenii se inteleg, se gasesc, se intalnesc si se pun de acord mult mai usor in subconstient decat in mod constient. Daca ar fi capabili sa faca asta mai des in mod constient… lumea asta ar tinde inspre mai bine… nu inspre mai rau…
    Dar nu e cazul de astfel de ganduri….
    Altceva vreau sa-ti spun…
    Stiu ca nu-ti pot influenta decizia in niciun fel… nici nu-mi doresc asta… nu e dreptul meu sa incerc asa ceva… e decizia ta si doar tu o poti lua… insa eu, cu sinceritate, iti marturisesc ca sper sa nu stergi pagina asta… sa nu renunti la a scrie aici… Imi place la tine… imi place sa te citesc… sa „stau la un pahar de vorba cu tine” din cand in cand…
    Stiu ca sunt multi blogeri… dar crede-ma pe cuvant… oameni interesanti… cu care sa poti purta o discutie, oameni de la care sa inveti ceva… gasesti extrem de greu. Asemenea oameni se cer pretuiti…zic eu.
    Pentru treaba asta… eu te pretuiesc Anamaria!!
    Sper ca maine… cand vom incerca sa fim mai buni… gandul tau de azi sa fie uitat deja…

    La buna citire Anamaria!!

    • offfff… greu imi e sa raspund la asemenea tirada (frumoasa, zau asa…), asa cum ai merita dta si randurile scrise!

      acum scriu doar atat : m-as simti bine sa stam cat mai des ‘la un pahar de vorba’ impreuna despre tot ce am gasi de sporovait;
      nu uit de muzica – deloc !! 🙂
      multumesc!

  2. Anamaria maine este 15 ianuarie ziua in care s-a nascut LUCEAFARUL NEAMULUI ROMANESC,marele poet national MIHAI EMINESCU,care traieste prin noi si ne vegheaza din ceruri,am postat pe blog o poezie,cu drag Tavi:)

Lasă un răspuns

