NU, nu am ratat de această dată!

Nu, nu am ratat nici lectura articolului ciudat din Cotidanul,ziar cam neiubit de cel care ne atrăgea pe site atenţia asupra acestei …’improvizaţii’ ,
nu am ratat nici emisiunea din această seară, aşa cum nu am ratat spectacolul Cartea lui Ioviţă,
care se încheia astfel

Nu mă voi considera niciodată singur şi niciodată părăsit. Nu mă voi considera niciodată singur şi niciodată pedepsit, niciodată surghiunit, nici lovit de vreo nefericire atîta vreme cît voi simţi în jurul meu oameni cu aceeaşi conştiinţă cu mine şi deasupra mea speranţa.

Şi nu am ratat nici acel magnific Bromden (Will Sampson), din Zbor deasupra unui cuib de cuci;
spectacol in care debordantul Florin Piersic, timp de trei ore nu a rostit nici un cuvînt, ci vorbea doar cu ochii în care avea o tristeţe pe care am revăzut-o şi am sinţit-o in această seară;

oare ce ar putea să mai recite acest uriaş actor pentru a-i convinge pe tinerii elitisti care scriu pentru cititori de elită ????!!!????

aş adăuga doar că încerc o părere de regret pentru intelectualii veritabili catre scriu in acel ziar; dar nu pot.
ACUM, NU POT!!!
PĂCAT!

4 răspunsuri la „NU, nu am ratat de această dată!

  1. Acest ziar fondat de Ioan Ratiu,acaparat de omul de afaceri SOV,patronul Realitatii TV,apropiat Cotrocenilui si devotat a sluga a lui Traian Basescu ,prin acei indivizi care isi spun ziaristi,dar fac de ras presa scrisa si audio vizuala,scriind la comanda politica,isi permit sa atace si sa terfeleasca DEMNITATEA SI ONOAREA unui MARE ACTOR ,care este in viata pe nume MAESTRUL FLORIN PIERSIC,pana unde a ajuns tocalosia acestor deontologi,unii cu 2 saptamani de curs de ziaristica si liceul neterminat,RUSINE asa zisilor intelectuali care participa la aceasta linsare mediatica a UNUI OM!

Lasă un răspuns

