darul gasit

     un glas sau o soapta  m-a trezit si mi-a spus sa caut  sub brad
 ‘ dar eu nu am brad‘, am spus cu sfiala..

‘cauta langa crengutele tale’ mi s-a raspuns:
  m-am ridicat curioasa din pat  si m-am indreptat spre crengutele  impletite, lasate anume neimpodobite;
 am gasit un sac plin de iubirea celor dragi   si alaturi … MASINA  TIMPULUI

 Craciun FERICIT!

4 răspunsuri la „darul gasit

  1. craciun fericit bre! nu strica sa-ti mai urez inc-o data! si pun si eu o punguta linga sac, cu toata admiratia mea… si daca ai nevoie de mecanic la masinaria aia… io am trabant… cred ca se aseamana! hihihi

Lasă un răspuns

